Toimitusehdot - Hää- ja juhlaputiikki Ribbon & Ink

Toimitusehdot

Hää- ja juhlaputiikki Ribbon & Ink -verkkokaupan toimitusehdot

TILAUSOHJE

– Paina ”Lisää ostoskoriin” -nappia ja kerää tuotteita ostoskoriin. Meillä ei ole minimitilausrajaa, eli voit halutessasi tilata vaikka vain yhden tuotteen.

– Valitse maksutapa, tarkista tiedot, lähetä tilaus ja maksa se valitsemallasi tavalla.

– Tilaus tallentuu järjestelmäämme ja saat heti tilausvahvistuksen sähköpostitse.

– Saat sähköpostiisi viestin, kun pakettisi on lähetetty.

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Hää- ja juhlaputiikki Ribbon & Ink  (y-tunnus 2535719-6) on verkkokauppa, joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

MAKSUTAVAT



Huom! Luottokorttimaksut eivät tällä hetkellä valitettavasti ole mahdollisia.

Maksu verkkopankista

Voit käyttää kaikkien pankkien verkkomaksumahdollisuutta. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle ja se on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Everyday

Asiakkaan käyttäessä Everyday-verkkomaksua hän saa keskimäärin 45 vuorokautta kulutonta maksuaikaa ostokselleen. Lasku hänelle tulee kerran kuussa, joko sähköpostilla tai kirjeitse. Tässä kuussa tehdyt ostot laskutetaan ensi kuun lopussa. Laskun maksun yhteydessä asiakas voi valita maksaako ostoksen osamaksulla vai kuluttomasti kerralla. Laskulla maksettaessa todellinen vuosikorko on 0%.
Jos asiakas haluaa maksaa osamaksulla, minimilyhennys on 50€ / kk tai 1/3 laskun summasta. Minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuun laskuun kuukausikorkoa 10 %. Everyday-verkkomaksulla ostaminen on täysin riskitöntä. Asiakas saa tuotteen kotiin ja ehtii tutustumaan siihen ennen maksamista. Tämän kuukauden ostokset laskutetaan vasta seuraavan kuukauden lopussa.

GSM-maksaminen

Kännykkämaksamistä käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Credit AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, niin hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 1000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48kk. Nimellinen vuosikorko on 19,5%.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,50 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksut luottokorteilla

Luottokorttimaksut eivät tällä hetkellä valitettavasti ole mahdollisia.

TOIMITUS

Toimitusaika on normaalisti 2-8 arkipäivää maksun vastaanottamisesta.  Jos sinulla on kiire saada pakettisi, ilmoita siitä tilauksen yhteydessä lisätietokentässä – pystymme tarvittaessa postittamaan tilauksen yleensä kahden arkipäivän sisällä tilauksesta. Jos tuote kustomoidaan erikseen sinua varten, toimitusaika on normaalisti 5-12 arkipäivää. Ulkomailta erikseen sinua varten tilattavat tuotteet toimitetaan noin kuukauden sisällä tilauksesta – tällaisten tuotteiden kohdalla on merkintä tästä tuotteen kuvauksessa. Paketointi- ja toimituskulut ovat 7,9 euroa / tilaus (digitaalisissa tuotteissa ei luonnollisestikaan ole minkäänlaisia toimituskuluja). Luontoa kunnioittaen käytämme pakkauksissa myös kierrätysmateriaaleja.

PALAUTUSOIKEUS

Verkkokauppamme asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Ollessasi tyytymätön ostamaasi tuotteeseen voit lähettää sen käyttämättömänä, alkuperäisessä pakkauksessa meille takaisin. Ilmoita palautuksesta aina ensin asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@haaputiikki.fi tai lähetä ilmoitus tilauksen palauttamisesta verkkolomakkeella täällä. Ilmoitus on aina tehtävä 14 vuorokauden sisällä. Huom! Tilauksen postista noutamatta jättäminen ei kuulu palautusoikeuden piiriin. Jos et nouda tilaamaasi tuotetta, veloitamme sinulta toimitus- ja palautusmaksun sekä käsittelykustannukset 5 €.

Palautusoikeus koskee alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, ehjiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä palautuksesi mukaan nimi, osoite, puhelinnumero ja tilinumero, jonne rahat palautetaan. Muista huolellinen pakkaaminen vahinkojen välttämiseksi. Säilytäthän postista saamasi kuitin palautuksestasi (muussa tapauksessa emme voi korvata mahdollisesti kadonnutta pakettia). Postita paketti osoitteeseen Hää- ja juhlaputiikki Ribbon & Ink, Ratsutilantie 1 B 12, 33960 Pirkkala. Korvaamme postitus- ja toimituskulut vain silloin kun palautus johtuu viallisesta tai väärästä tuotteesta.

Yli 14 vuorokauden menevät palautukset hyväksymme vain erityisestä syystä. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, rahat palautetaan sinulle noin viikon kuluessa.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille, muokatuille tai kustomoiduille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutus- tai palautusoikeutta, jos palautuksen syynä on mielen muuttuminen tms. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään tällöin ostajalta. Viallisilla / väärillä tuotteilla on kuitenkin aina täysi peruutus- ja palautusoikeus. Digitaaliset tuotteet eivät luonteensa vuoksi kuulu palautusoikeuden piiriin, paitsi jos kyseessä on tuotevirhe.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Jos tuote on vioittunut, väärä tai kadonnut kuljetuksen aikana, tulee siitä ilmoittaa välittömästi joko sähköpostilla tai puhelimitse. Korvaamme virheellisen tuotteen uudella virheettömällä tuotteella tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan.

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetys ei aina saavu ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttorissasi, jotta voit saada korvauksen vaurioituneista tuotteista.

MYYNTIALUE

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan.

YHTEYSTIEDOT

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@haaputiikki.fi
– Puhelimella numerosta 045-1417383 / Virpi

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Hääputiikki Ribbon & Ink käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Rekisteriseloste löytyy täältä.